Správa blogu a sociálních sítí

Ne že by vaši pracovníci neměli dost nápadů nebo elánu do rozjezdu firemního blogu či stránky na Facebooku – oni prostě nemají čas! Často se také podceňují, co se literárního talentu týče, nevěří, že jejich obor je dostatečně atraktivní, nebo se stydí jít s kůží na trh mezi internetové hatery. Pro všechny případy jsou tu Content Wizards – vezmeme si váš blog či identitu na sociálních sítích komplet pod naše křídla, nebo vás jen citlivě nasměrujeme na správnou cestu.

Proč mít firemní blog?

Firemní blog je deník vaší firmy, který vám umožní oslovit zákazníky na důvěrnější bázi a rozepsat se více o podstatě svého podnikání a svých produktech.  Samozřejmě je potřeba vycházet především z toho, co zajímá vaši cílovou skupinu, zvolit správný tone-of-voice a publikovat na pravidelné bázi.  A hlavně – dávat něco navíc! Know-how, rozptýlení nebo pohled do zákulisí.

Nezastíráme, že firemní blog je také vhodnou metodou pro pokrytí long-tailových klíčových frází – odpovědí na složitější dotazy, které potenciální zákazníci zadávají do vyhledávacího řádku Google či Seznamu. Blog lze v tomto případě pojmout jako poradnu ohledně nákupu nebo pro zorientování zákazníka v oboru.

Proč být na sociálních sítích?

Stejně jako chcete komunikovat se zákazníkem prostřednictvím blogu, můžete se pustit do mnohem bezprostřednějších vod sociálních sítí. Ty vám umožní vést opravdový dialog s vašimi fanoušky, nabídnout jim zábavu i zákaznickou podporu a v neposlední řadě využít skvělé možnosti zacílení Facebook Ads. Aktivita na Facebooku, Twitteru nebo Google+ navíc dává signál vyhledávačům, že s vámi mají počítat.

Připravíme pro vás

  • Publikační plán pro váš blog
  • Jednotlivé blog posty – zcela nové, nebo copyediting textů vašich zaměstnanců
  • Obsah pro sociální sítě

Vezmeme si na starost

  • Výběr vhodných sociálních sítí pro váš byznys
  • Community management
    • Nastavení a správu vašich profilů
    • Moderování diskuzí pod blog postem na vašem webu nebo pod posty na sociálních sítích

Blog, sociální sítě i veškerý váš online i offline obsah můžeme zaštítit jednotnou obsahovou strategií. Jen tak promlouváte ke své cílové skupině konzistentně na všech kanálech a vyprávíte příběh své značky tak, aby byl pro publikum důvěryhodný.